Berlin, 18 stycznia 2018 – GoEuro, wiodąca europejska platforma ułatwiająca planowanie podróży kolejowych, autobusowych oraz lotniczych na terenie Europy, poinformowała o odnotowaniu na swojej stronie 20 milionów odwiedzających miesięcznie. Firma współpracuje już z ponad 600 przewoźnikami na Starym Kontynencie. Dla użytkowników oznacza to, iż mają oni jeszcze szerszy wybór tras podróży, od których dzieli ich jedno kliknięcie.
Berliński start-up, który stworzył platformę umożliwiającą wyszukiwanie, porównywanie oraz zakup biletów kolejowych, autobusowych i lotniczych, oferuje obecnie połączenia większości głównych europejskich przewoźników narodowych, takich jak Deutsche Bahn, SNCF, Ouibus czy Trenitalia.
Do grupy przewoźników, którzy zdecydowali się rozpocząć sprzedaż biletów za pośrednictwem GoEuro, dołączyli ostatnio – znani już w Polsce przewoźnicy z Czech – Leo Express i RegioJet, brytyjski National Express czy włoski Marino Bus. Obsługiwane przez wspomniane firmy trasy poszerzają – dobrze w tej chwili rozbudowaną – siatkę połączeń w Europie Zachodniej oraz pomagają zwiększyć zasięg we wschodniej części kontynentu.
Dodanie do bazy nowych przewoźników w ostatnich miesiącach, włączając w to wejście na rynek szwedzki, jak również ulepszenie produktu, pomogły GoEuro podwoić ruch na stronie do 20 milionów odwiedzających miesięcznie. Na wielu rynkach normą stało się już korzystanie na tej platformie z systemu biletów elektronicznych, czego skutkiem jest 70% ruch pochodzący z urządzeń mobilnych.
Podróżni korzystający z usług GoEuro mają obecnie możliwość dotarcia do około 80 000 różnych miejsc w Europie trzema środkami transportu – pociągiem, autobusem lub samolotem – a w niektórych krajach także skorzystania ze wspólnych przejazdów samochodem.
Naren Shaam, założyciel i dyrektor generalny (CEO) GoEuro, powiedział:
„Obserwujemy ciągły wzrost zarówno w odniesieniu do oferowanych przez nas połączeń, jak i liczby użytkowników. Odnotowanie 20 milionów odwiedzających na stronie jest dla nas prawdziwym krokiem milowym. Odzwierciedla to potrzebę osób chcących poznać wszystkie możliwe sposoby pokonania danej trasy bez względu na to, czy podróżują one we własnym kraju czy za granicą.
Wierzymy w tworzenie silnych relacji opartych na partnerstwie z firmami przewozowymi, a także rozwiązań mających zastosowanie w przypadku urządzeń mobilnych, co ułatwi nam udostępnienie użytkownikom jeszcze większej liczby połączeń, tras przejazdu oraz szerszego wachlarza cen – w prostszy sposób. W rezultacie oznacza to, iż osoby te mogą zaplanować podróż odpowiadającą w największym stopniu ich potrzebom bez względu na decydujący faktor – cenę, czas czy środek transportu.
Zarówno nasza oferta, jak i baza użytkowników pozwolą nam na stworzenie w kwestii podróżowania tego samego rodzaju doświadczenia, które znane jest już w innych branżach. Powinno ono opierać się na łatwości, szybkości oraz dostępności. Mamy nadzieję, iż dostarczając użytkownikom najlepsze doświadczenie dostępne na rynku, kontynuować będziemy obecny kurs zwiększania naszego zasięgu oraz liczby odbiorców”.
GoEuro powstało 4,5 roku temu jako wyraz ambicji uczynienia podróżowania łatwym na niejednokrotnie wymagających rynkach. Obecnie platforma oferuje wyszukiwanie oraz zakup biletów w 12 językach, 9 walutach, dla użytkowników ze 120 krajów.
Rok temu GoEuro znalazło się wśród 10 najbardziej innowacyjnych firm branży turystycznej według amerykańskiego magazynu biznesowego „Fast Company”.
GoEuro
GoEuro, znane obecnie jako Omio, to platforma umożliwiająca wyszukiwanie połączeń kolejowych, autobusowych i lotniczych oraz zakup biletów. Omio oferuje bilety elektroniczne na podróże w kilku spośród 36 krajów w Europie, planując rozwój na rynku światowym. Dzięki współpracy z ponad 800 przewoźnikami Omio zmienia sposób zakupu biletów na prostszy i łatwiejszy.